неделя, 19 март 2017 г.

Сублимен




Минаваше полунощ, асансьора спря, вратите се отвориха ...запътих се към дългия коридор...токчетата ми потъваха в мокета...в тишината наоколо се чуваше само дишането ми...пулса ми ускорен, зениците разширени, а сексуалността ми достигаше връхната си точка.
Нямах търпение да го видя, да вдишам от аромата му, да усетя желанието му, копнежа ...ръцете му...навсякъде по мен.
Спрях пред вратата на стаята...отвори ми...стоеше пред мен толкова магнетичен, внушителен, красив...с разкопчана риза...бяла и разхлабена вратовръзка, небрежно спряна на гърдите му.
Не откъсваше поглед от мен, очите му излъчваха топлина...желаеше ме...усещах го...хвана ме през кръста, рязко ме дръпна към себе си и затвори вратата...прокара пръсти по шията ми и ме бутна на леглото.
Без думи ми каза всичко...изостри до краен предел сетивата ми...и ме разпиля...

19.03.2017г
Dianne

Няма коментари:

Публикуване на коментар