събота, 2 декември 2017 г.

Там съм

Не случайно съм в твоя живот.
Там съм, за да ти покажа нещо, да те науча на нещо и най-малкото да ти отворя очите.
Не ме карай да мълча, не ме отричай, не бягай от това. Когато говоря ме ЧУВАЙ, не ме прекъсвай и приемай това без страх.
Не бягай от реалността само, защото може понякога да боли, не бягай от истините, не бягай от себе си.
Живота е пъстър, има всичко в него. Здравите, хармонични и свободни личности приемат всичко от него без съпротива и бягство.
Живота е страст, любов, гняв, копнеж, щастие, свобода, тъга, обич, желание и ние сме създадени от него.
Т.е. в нас са заложени всички тези качества и не бива да ги отричаме, ако искаме да усетим истинският му вкус.
Само така ще получим изцеление и свобода на духа.
Силните личности имат такива мисии...влизат в живота на някого, учат красиво и си тръгват.
Само силните личности......защото само те могат да платят цената...

02.12.2017г
Диана

Няма коментари:

Публикуване на коментар