сряда, 30 януари 2019 г.

Жените като мен не са клише

"Жените като мен идват:
да те измъкнат от калта
да ти разведрят живота
да целуват страстно
да счупят ограниченията
да те потупат по рамото
да те научат да си луд
да ти скъсат чаршафите
да те накарат да живееш
жените като мен идват
те винаги идват от нищото
усмихнати и пълни с живот
готови за приключения
защото жените като мен
не са клише
***
Жените като мен си тръгват:
и ти оставят спомени
крадят съня ти
съжаляваш до болка
мислиш ги с усмивка
чакаш ги зад всеки ъгъл
молиш се да има поне още една
рухваш в сиво ежедневие
жениш се за скучна жена
учиш се да живееш спокойно
пиеш кафе всяка сутрин
и обръщаш повече внимание на белите завеси
жените като мен си тръгват
те винаги си тръгват в нищото
прибират се сами
и сами си ближат раните
защото жените като мен

Те… не могат да бъдат клише!"

 

Автор: Ивелина

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар