понеделник, 2 септември 2019 г.

Детство


Затварям очи и пред мен се отваря цяла вселена, необятна, с цялата информация, която може едновременно да ни съживи и унищожи.
Животът е прекрасен и нищо в него не е случайно.
В този ред на мисли, преди малко отворих една от моите книги и се спрях на няколко изречения:
“Дори да си мислите, че сте планирали  целия си живот, се случват неща, които оформят съдбата ви по начини, които никога не сте си представяли. Съвпаденита, или дребните чудеса, които се случват всеки ден от живота ви, са загатвания, че вселената има много по-големи планове за вас, които дори не сте и сънували. Моят живот, който за другите изглежда толкова ясно начертан, не престава  да ме изумява. Миналото ми също е изпълнено със забележителни съвпадения, които ме доведоха до това, което съм днес.“  - „Спонтанното удовлетворяване на желанията“ – Дийпак Чопра
Никога, нищо не е случайно.То се случва в точното време на точното място.
Съвпадения на дати, имена, цифри, сърцата на екрана на телевизора в момента също не случайно са там и правят впечатление.
Време за промяна, време да се науча да обичам себе си. Музиката, която слушам точно в този момент, без да я избирам се пуска точно,, когато пиша всичко това и „случайно“ се повтаря още веднъж от плей листата на случаен принцип. Всичко около нас говори, стига да имаме сетива да разбираме.
„Детство“- Да! Точно от там идва всичко, точно от там е нужно да започна да променям.
Точно от там- да обикна малкото дете от миналото и най-накрая да му покажа колко ценно е всъщност.

27.08.2019


Няма коментари:

Публикуване на коментар